Vítejte na mém blogu o včelaření

Jsem rád, že jste zavítali na můj blog.

Se včelařením jsem začal 15.7. 2012.

Blog vznikl ve stejnou dobu, jako jsem začal včelařit a zaznamenává všechny mé počiny, nápady, chyby a vše co se včelaření týká.

Budu rád, když budete komentovat mé příspěvky a ukážete třeba i na mé chyby, kterých se dopouštím.

Jan Matoušek

Komentáře k Vítejte na mém blogu o včelaření
  1. Ahoj,
    náhodou jsem dnes zavítala na tvé stránky a musím říct, že jsem nadšená. Sama jsem skutečně na začátku včelaření a v tento okamžik čekám, až mi dorazí objednaný úl a začnu sestavovat rámky a snažit se uchytit plástve…

    Petra
  2. Ahoj,
    těší mne, že se ti stránky líbí a přeji hodně úspěchů a zážitků se včelkami :-)

    Jan Matoušek
  3. Ahoj,chci letos začít včelařit.Určitě se na Tebe obrátím protože jsem absolutní začátečník a včelky u nás nikdo nikdy nedělal.Zatím mám nakoupené jen úly a chystám se na oddělky,nevíš kde se dají sehnat.Blog je super a přeji hodně úspěchů.
    Antonín Matoušek.

    Antonín Matoušek
  4. Ahoj. Na začátek je asi dobré, zeptat se buď organizace ČSV, pokud tam jsi, nebo kouknout po internetu. Dobré je hledat oddělky na tvou rámkovou míru, aby si nemusel řešit nějaký přechod. Popřípadě sehnat roj, ale oddělek by byl pro start asi lepší řešení. Já jsem si je pro své první oddělky asi 20-30km.

    Jinak se klidně na mě můžeš obrátit, pokud budu vědět, rád poradím, ale nepovažuji za nějakého velkého experta:-)

    Díky a tobě také:-)

    Jan Matoušek
  5. Díky za tvůj blog,už dlouho sháním informace abych mohla začít včelařit a až teprve tady jsem dostala odpovědi,díky :)

    Erika Kratochvilová
  6. Moc mě těší, že se blog líbí:-)

    Jan Matoušek
  7. Krása, konečně to co jsem hledala :-) , mám hromadu chytrých knih a skripta a v hlavě dokonalý zmatek. Teď už vím kde najdu odpověďi na, pro zkušené včelaře, hloupé
    dotazy úplného začátečníka.
    Díky

    Vladimíra Kadeřábková